Friday, December 20, 2013

Osta.ee oksjonivõitja pilt

Tere taas. Olen võtnud vaevaks ühe postituse kirjutada, kuna valmis üle pika aja taas üks pilt. Sellest natuke hiljem, esmalt aga tahaks ka muust rääkida.

Nimelt umbes nädal-kaks tuli selline idee, et kirjutaks Björnile kirja. Selgitasin oma hetke olukorda, saatsin enda blogi lingi ja ütlesin, et ma tahan auto disaineriks saada. Mitte küll otseselt, kuid umbes nii.. Nimelt minu õnneks ta tulebki jõuludeks koju ja ütles, et võiksime kokku saada, et minu tulevikku arutada. Arvatavasti saan juba see nädalavahetus temaga kokku, niiet peagi võin tulla taas blogis uute postitustega lagedale.

Ja teiseks heaks uudiseks on see, et üsna tõenäolisem on võimalus minna UK-sse autodisaini õppima. Olen pidanud mõnda aega nüüd FundForStudents´iga kirjavahetust ja nad lubavad aidata nii palju, et saaksin koha ülikoolis. Läheb üsnagi kiireks, kuna 15. jaanuariks peavad enamus asjad nagu motivatsiooni, soovituskirjad ja värgid valmis, kuid loodan, et jõuan järjele.

Ning lõpuks ka see joonistus.
Nimelt kes asjaga kursis pole, siis eelmine pühapäev lõppes mul osta.ee keskkonnas oksjon, mille võitjale tuli pilt tema antud foto järgi joonistada. Sain ülesandeks väikest last joonistada. Algus oli paljutõotav, lõpuga siiski niivõrd rahule ei jäänud, kuna koerad, koerad, koerad... pole kunagi pidanud peale kriipsujukukoera taolist looma joonistama ning see kord sai see kergelt mõõdukiviks. Ning nagu arvata võis, ei tulnud nii hästi välja, kui oleksin tahtnud. Sellegipoolest panin suure panuse töösse ja olen rahul, et sain selle joonistatud.




Renet





No comments:

Post a Comment