Monday, June 23, 2014

Üks väga hea uudis on see, et mul on valmimas täiesti enda koduleht. Tegu on olulise murdepunktiga, kuna siis on mul võimalik keskenduda taas rohkem tellimuspiltidele ning ehk ka väikesele promole. Ülimalt tore oleks, kui mu tegemistest saaks rohkemad inimesed teada ja see oleks üks hea lüke sellele kõigele.

Eelmises postituses mainisin, et soovisin osa võtta VW disaini konkurssist, kuid kuna ma veel ühegi disainikooli õpilane pole, ei olnud see mul võimalik. Nüüd siis on esimene samm astutud ning edastasin vajalikud dokumendid EKA-le sisseastumiseks.

Rääkides konkurssidest veel, oli mul peale VW oma hinges rahutus, soovides siiski kuskilt osa võtta. Avastasin, et õemees oli kunagi mu FB lehel jaganud Derwenti joonistamiskonkurssi ning lähemal uurimisel selgus, et tööde esitamiseni oli veel paar päeva aega. Konkurss oli Inglismaa juurtega, seega plaanisin joonistada Mini Cooperit Londoni taustaga. Kahe päevaga sain pildi joonistatud, paraku ma tulemusega rahule ei jäänud ning enam ei jõudnud ka midagi muuta. Jätsin töö esitamata, kuna osalemine oli osalustasuga ja teadsin, et sellise tööga ei jõua ma kuhugi.


Jättes kõik joonistused ja autod kõrvale, tuli üks päev idee midagi teistsugust teha. Võtsin enda vanad ketsid, mis olid juba kaks või kolm aastat kasutult seisnud ja pesin nad puhtaks. Peale kuivamist jäi neile roostemaiguga värv, mis oli päris äge tegelikult. Plaanisin esimest korda kasutada ka riidevärve, kui läksin lihtsamat teed ning kasutasin lihtsalt musta tekstiilimarkerit, et joonistada neile peale muster.

Jalanõud peale pesu:

Ning peale mustrit:

Mul on hetkel tegelikult üsna mitme tellimusega vaja tegeleda ning lõpuks on ka kool lõplikult läbi, seega üritan suvel nii palju keskenduda loovale tööle, kui võimalik. Peagi näeb ilmavalgust ka mu koduleht, nagu eelpool mainitud. Ootan väga pikisilmi juba seda, sest juba hetkel nägi see väga äge välja. 


Renet



No comments:

Post a Comment