Tuesday, June 3, 2014

Citroen + 2 disaini


 Hei. Tuli isu üks postitus taas kirjutada. Minu motivatsioon joonistada käib mõõnade ja tõusudega, kuid olen märganud, et viimasel ajal olen palju hakanud sellega taas tegelema. Küll aga tegelikult pigem enda mõeldud autodisainide ning nende avalikustamisega. Seetõttu igatsen ausalt öeldes ühe korraliku detailse ja reaalse autopildi joonistamist.

 Selle nö "detailsema pildi" ilmestamiseks avaldan ühe joonistuse, mis on juba tegelikult vist aastast 2012, kuid pole varem siiani kuskil näidanud. Algul keskendusin väga pingsalt üksikutele disainidele, seetõttu olid ootused pildist palju suuremad, aga väsisin lõpuks ning ei jäänud lõpptulemusega nii rahule, kui oleks tahtnud. Seetõttu ka ei avaldanud ka kuskil.

Seoses ralliautode joonistamisega tahaks ära märkida selles postituses ka ühte asja, mis mind natuke ärritab. Eelmises postituses kajastatud Lada disaini tellija viivitab siiani töö eest tasumisega, kuigi töö esitasin talle üle kuu aja tagasi. See ei ole kusjuures esimene kord, kui jäetakse niimoodi maksmata või viivitatakse tohutult sellega. 
Siit ka tahaks öelda inimestele, et kui plaanite soetatada endale midagi, siis tehke kindlaks, kas saate selle eest ka tasuda. Mitte, et ma ei usuks, et sellele viimase inimesele oleks see kuidagi üle jõu olnud maksta, aga on varem nii juhtunud ja ka elus endas olen kohanud inimesi, kes üritavad elada üle enda võimete.



Lisan lõpetuseks kaks disaini, ühte juba avaldasin juba ka FB-s. Lühidalt ütlen selle kohta nii, et leidsin netis konkurssi, kus auhinnaks oli intership 6 kuuks Volkswageni tehasesse. Lootsin, et ehk on võimalik osa võtta, hoolimata sellest, et pole disainiõpilane, kuna mingit auhinda ma ei looda, vaid lihtsalt oleks põnev osa võtta ja hiljem ehk mingit tagasisidet saada, kuid siiski ei tahtnud nad mingit erandit teha.







Ja üks "natuke teistsugune Porsche". Kuigi ma enamasti armastan joonistada Citroeni disaine ja sõidan ise Volkswageniga, on mul südames alati olnud Porsche. Ma oleks ülimalt õnnelik, kui mul oleks võimalik tulevik omada üht või kasvõi teha proovisõitu..

Kuigi Porsche on aastakümnete jooksul tohutult kaua hoidnud ühte disainivormi, oli siiski huvitav mõelda, mis oleks kui.. Sellest on skitseeritud tegelikult ka tagaosa disain, mis annab vähe parema ilme Porsche olemusest, kuid seda mul skännitud pole ja noh vahet pole.



Renet

No comments:

Post a Comment