Friday, November 8, 2013

Motivatsioon

Motivatsioon on loova inimese juures kõige tähtsam. Kust saakski üldse mingi tulemus tulla, kui inimesel pole tahet?

See on lai ja keeruline teema ja ei jõuaks selle teema üle pikalt arutada siin postituses. Kõige alus inspiratsiooni saamiseks, on end tunda. Kui sa tead enda oskusi ja huve, oskad sa ka seada endale mingeid piire.

Seejärel saab mõelda, kui suureks sa tahad saada? Minu elu eesmärk on jätta endast mingit märki ajalukku. Kui võtta lühemas perspektiivis, siis ma tahaks esialgu ennast arendada. Igas mõttes.
Lisaks sellele ma tunnen, et mul oleks vaja kerget promomist. Esiteks lihtsalt seetõttu, et inimesed tunneksid natuke mu nime ja töid. Teiseks aga läbilöömiseks. Võite ette kujutada hiilgavat kunstnikku, kelle andel pole lihtsalt piire. Kui see kunstnik joonistab aga vaikselt oma toas sahtlisse ja kunagi seda kellelegi ei näita, pole sel ka ju mitte mingisugust tulemust. Mu näitele võib kergesti tuua argumente, kuid see on lihtsalt minu soov ja nägemus.

Soovitan kõigile inimestele, kes näevad enda elus natuke suuremaid eesmärke, uurida netist ja raamatutest tekste, mis aitavad teie maailma pilti laiendada. See teeb ka seda. Minu viis sellele teele sõber Jüri, kes tõi mulle Inglismaalt raamatu "So how good you want to be?". Olen selle eest talle siiani tänulik.


Motivatsiooni võib saada ka lihtsatest asjadest. Mulle saadeti paar päeva tagasi kiri, kus paluti luba kasutada mu joonistust BMW klubi järgmise aasta kalendris.
 Pilt on 2011 aastast pärit ja täpselt samas faasis siiamaani. See tegi mulle rõõmu ja tekitas veel soovi teha midagi, millest saab keegi kasu.



Seniks lõpetan,
Renet

No comments:

Post a Comment